Všeobecné obchodné podmienky
veľkoobchodu Rudolf Glasnák G+K AUTOSÚČIASTKY a e-shopu
autodiely1001.sk.
Všeobecné
obchodné podmienky veľkoobchodu Rudolf Glasnák G+K
AUTOSÚČIASTKY
I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Spoločnosť Rudolf Glasnák G+K AUTOSÚČIASTKY, Bánovská cesta
3648/2, 01001 Žilina , IČO 14226545,zapísaná v Živnostenskom registri
Okresného úradu Žilina, vložka číslo 511-10919 (ďalej len
„spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky “) vydáva v súlade s
právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky tieto
Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“), ktorými upravuje vzťahy medzi
spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky a jej
klientmi.
Klientom sa pre účely týchto VOP rozumie fyzická alebo právnická
osoba, ktorá vstúpila so spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky do záväzkových vzťahov, ktorých predmetom je predaj tovaru
(prípadne poskytnutie služby) spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky klientovi, osoba, s ktorou spoločnosť Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky rokuje alebo rokovala o uzatvorení obchodu (záväzkového
vzťahu), aj keď sa tento obchod neuskutočnil, ako aj osoba, ktorá prestala byť
klientom spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky (najmä prišlo k
skončeniu záväzkového vzťahu jeho splnením, prípadne prišlo k odstúpeniu,
výpovedi alebo akejkoľvek inej forme skončenia záväzkového vzťahu) (ďalej len
„klient“).
Podmienky uvedené v týchto VOP sú súčasťou (písomných alebo
ústnych) zmlúv uzatvorených medzi spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky a klientom a tvoria neoddeliteľnú súčasť ich obsahu.
Odchylné dojednania písomnej zmluvy podpísanej medzi spoločnosťou Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky a klientom, ako aj ustanovenia právnych
predpisov, od ktorých sa zmluvné strany nemôžu dohodou odchýliť, majú prednosť
pred dojednaniami obsiahnutými v týchto VOP. VOP upravujú aj vzťahy pred vstupom
do záväzkového vzťahu, ako aj vzťahy po skončení obchodného vzťahu súvisiace s
jeho úplným vysporiadaním.
VOP sú dostupné v obchodných priestoroch
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky a na internetovej stránke
http://www.gak.sk/ (ďalej len
„internetová stránka“).
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky
má právo jednostranne meniť VOP najmä z dôvodov zmeny obchodnej politiky, zmeny
vývoja/situácie na trhu alebo zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zmenu a jej účinnosť oznámi spoločnosť Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky klientom zverejnením vo svojich obchodných priestoroch a na
svojej internetovej stránke. Za vyjadrenie súhlasu so zmenou VOP sa považuje
najmä konkludentný prejav vôle klienta spočívajúci vo vykonaní faktických alebo
právnych úkonov, ktorými pokračuje v obchodnom vzťahu so
spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky . Záväzkové vzťahy
vzniknuté pred účinnosťou zmeny VOP sa riadia až do ich ukončenia znením VOP
platným v čase uzavretia záväzkového vzťahu.
Všetky vzťahy medzi
spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky a klientom, ktoré nie sú
týmito VOP upravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Ak je klient spotrebiteľom v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Občianskeho
zákonníka, teda ak sa jedná o kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy
nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa
vzťahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a
súvisiacimi právnymi predpismi.
Zamestnanci spoločnosti Rudof Glasnák
G+K autosúčiastky nie sú oprávnení dojednávať vedľajšie dohody ústne alebo
poskytovať ústne potvrdenia nad rámec týchto VOP alebo písomných
zmlúv.
II. OBJEDNÁVANIE TOVARU
Tovarom sa rozumejú výrobky, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke,
alebo v katalógu spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky , alebo
tovar, ktorý bol zabezpečený pre klienta na základe jeho osobitnej
písomnej, faxovej, alebo e-mailovej požiadavky a ktorý sa nemusí nachádzať v
zozname ponúkaného tovaru na internetovej stránke alebo v katalógu
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky .
Spoločnosť Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky na základe požiadavky klienta poskytne
informačnú ponuku ústnou resp. písomnou formou (elektronicky) s definovaním
podmienok poskytnutia služby/dodania tovaru (výber tovaru, množstvo, cena,
termín dodania, platobné podmienky), pričom táto ponuka nie je pre
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky záväzná, ale slúži len na
informovanie klienta o návrhu riešenia jeho požiadavky (ďalej len „informačná
ponuka“). Klient sa na základe informačnej ponuky spoločnosti Rudof Glasnák
G+K autosúčiastky rozhodne, či vykoná záväznú objednávku v súlade s bodom
3 tohto článku.
Objednávka môže byť spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky zaslaná poštou na adresu spoločnosti zapísanú v obchodnom
registri, podaná telefonicky alebo faxom na telefónne číslo uvedené na
internetovej stránke, vykonaná osobne vo vzťahu k zamestnancovi
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky , vykonaná
prostredníctvo katalógu dielov na internetovej stránke spoločnosti Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky , prípadne poslaná e-mailom na elektronickú
adresu spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky uvedenú na
internetovej stránke. Všetky prijaté objednávky, a to v akejkoľvek forme (najmä
osobne, telefonicky, faxom, elektronickou správou, prostredníctvom katalógu
dielov alebo písomne formou poštovej prepravy) sú považované za záväzné a
zároveň sú považované za návrh zmluvy uzatváranej na diaľku. Kupujúci vykonaním
svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito Obchodnými
podmienkami.
Klient uvedie v objednávke tieto údaje:
a) svoju
identifikáciu, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko,
IČO, IČ DPH/DIČ, kontakt (najmä telefón, fax alebo e-mailovú adresu),
b)
identifikáciu (popis) a množstvo objednávaného tovaru,
c) adresu miesta
dodania tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že tovar bude dodaný
na adrese sídla spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky ),
e)
meno a priezvisko kontaktnej osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru (ak
nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že k prevzatiu dodávaného tovaru je
oprávnený klient, poprípade akýkoľvek jeho zamestnanec, ktorý sa preukáže
hodnoverným dokladom, a to predovšetkým občianskym preukazom).
Ak nebude
objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho bodu,
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky sa pokúsi kontaktovať
klienta a zabezpečiť tak odstránenie nedostatkov objednávky a jej prípadné
spresnenie a/alebo doplnenie. Okamihom doručenia všetkých uvedených údajov
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky sa objednávka považuje za
úplnú.
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky má právo
odmietnuť prijatie objednávky, a to v lehote do 20 pracovných dní po jej
prijatí, o čom je povinná bezodkladne informovať klienta.
III. KÚPNA CENA
TOVARU
Kúpna cena tovaru / služby bude určená
a) podľa aktuálnej cenovej ponuky
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky uvedenej v informačnej
ponuke zaslanej spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky
klientovi na základe jeho požiadavky. Cenová ponuka je platná maximálne počas
lehoty 15 dní od jej odoslania spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky klientovi, ak spoločnosť Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky neuvedie priamo v cenovej ponuke, prípadne počas uvedenej
lehoty 15 dní, výslovne inak.
b) podľa aktuálnej cenovej ponuky
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky prístupnej registrovaným
užívateľom v katalógu dielov na internetovej stránke spoločnosti Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky .
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky si vyhradzuje právo zvýšiť cenu tovaru / služby oproti cenám
podľa bodu 1 tohto článku v prípade preukázateľných zvýšení cien od svojich
dodávateľov. V prípade zmeny ceny tovaru / služby je spoločnosť Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky povinná klienta dodatočne o tejto skutočnosti
vhodným spôsobom informovať a zistiť, či na objednávke trvá i v prípade zvýšenej
ceny.
IV. UZAVRETIE ZMLUVY
Prijatím úplnej objednávky klienta spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky podľa čl. II. týchto VOP dochádza k návrhu na uzavretie
zmluvy v zmysle § 43a a nasl. Občianskeho zákonníka.
K uzavretiu zmluvy
dochádza okamihom doručenia akceptácie objednávky spoločnosťou Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky klientovi, a to v akejkoľvek forme (najmä
osobne, telefonicky, faxom, elektronickou správou, prostredníctvom katalógu
dielov alebo písomne formou poštovej prepravy).
V. SPLATNOSŤ KÚPNEJ CENY
A PLATOBNÉ PODMIENKY
Klient je povinný uhradiť kúpnu cenu za dodaný tovar / poskytnutú službu
bezhotovostným prevodom na účet spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky uvedený na daňovom doklade alebo v hotovosti pri prevzatí
tovaru.
V prípade bezhotovostného prevodu sa kúpna cena považuje za uhradenú
okamihom pripísania príslušnej čiastky v prospech účtu spoločnosti Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky , uvedeného na daňovom doklade. Dokladom o platbe
v hotovosti sa rozumie doklad z registračnej pokladne vystavený klientovi
spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky .
Kúpna cena za tovar,
ktorý spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky na základe
objednávky klienta dodá, je splatná do dátumu uvedeného na daňovom doklade,
ktorý spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky klientovi vystaví,
ak nie je nižšie uvedené inak.
Klient je povinný uhradiť všetky záväzky voči
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky podľa pravidiel
stanovených v týchto VOP, pokiaľ nemá so spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky písomne dohodnuté individuálne platobné podmienky. V
prípade, že klient prekročí stanovenú dobu splatnosti a ocitne sa v omeškaní so
zaplatením kúpnej ceny / ceny za poskytnutie služby alebo jej časti, je
povinný zaplatiť popri zákonných úrokov z omeškania tiež zmluvnú pokutu vo výške
0,05 % z dlžnej čiastky za každý začatý deň omeškania.
V prípade klienta,
ktorý je v omeškaní s platbou dohodnutej ceny za tovar / službu, je
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky oprávnená od zmluvy
odstúpiť. Odstúpenie od zmluvy musí mať písomnú formu a je účinné okamihom
doručenia klientovi. Za doručenie sa považuje takisto okamih prevzatia faxovej
správy, alebo elektronickej pošty na technickom zariadení klienta. V takomto
prípade, sú strany povinné navzájom si vrátiť všetko, čo podľa tejto zmluvy
získali, inak dochádza k bezdôvodnému obohateniu. Vrátenie tovaru namiesto
úhrady je možné len na výzvu spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky , prípadne po dohode s ňou a koná sa na vlastné náklady a
nebezpečenstvo klienta.
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky
si vyhradzuje právo dodať tovar až po úplnom zaplatení kúpnej ceny, t.j. po
pripísaní celej sumy kúpnej ceny na účet spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky .
Ak spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky
objednaný tovar nemôže dodať a ak sa s klientom nedohodli na náhradnom plnení
resp. o náhradnom termíne dodania, je spoločnosť Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky povinná vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu klientovi do 7 dní od
uplynutia lehoty na dodanie tovaru. Vrátením zaplatenej kúpnej ceny zanikajú
akékoľvek ďalšie nároky klienta voči spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky .
VI. PODMIENKY DODANIA TOVARU
Klient má možnosť osobného odber tovaru na adrese sídla
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky uvedenej na internetovej
stránke, a to v osobitne dohodnutý odberný deň a v hodinách od 8:00 do 17:00
počas pracovných dní.
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky
na základe výslovnej žiadosti klienta uvedenej v objednávke zabezpečí dodanie
tovaru na dohodnutú adresu; ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, znáša náklady
spojené s dodaním tovaru na adresu určenú klientom v celom rozsahu klient.
Ak
nie je medzi spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky a klientom
dohodnuté inak, zaväzuje sa spoločnosť Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky dodať objednaný tovar najneskôr do 30 pracovných dní (mimo
SO, NE, sviatkov) od uzavretia zmluvy podľa čl. IV bod 2 VOP.
Spolu s dodaným
tovarom spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky odovzdá klientovi
dodací list, v ktorom bude uvedená identifikácia dodaného tovaru a jeho
množstvo. Klient je povinný po skontrolovaní dodaného tovaru na dodací list
čitateľne uviesť priezvisko preberajúceho, č. občianskeho preukazu, prípadne
názov spoločnosti v písomnej alebo tlačenej podobe, tento podpísať a
potvrdiť tak prevzatie tovaru. Podpisom dodacieho listu klient potvrdzuje, že
tovar bol prevzatý neporušený a nepoškodený.
Nebezpečenstvo vzniku škody na
tovare, zodpovednosť za zhoršenie, náhodné poškodenie, či stratu tovaru
prechádza na klienta okamihom prevzatia dodaného tovaru klientom (resp. ním
poverenou osobou).
Klient nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným
zaplatením kúpnej ceny tovaru podľa daňového dokladu vystaveného
spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky .
Ak
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky poskytne klietnovi vzorky
tovaru, tieto zostávajú vlastníctvom spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky a klient nie je oprávnený sprístupniť ich tretej
osobe.
VII. REKLAMÁCIE (REKLAMAČNÝ PORIADOK) A ZÁRUČNÁ LEHOTA
Klient je povinný pri prevzatí tovaru skontrolovať jeho množstvo a prezrieť
si kvalitu tovaru. Nesprávne množstvo tovaru, nesprávny druh tovaru a zjavné
vady alebo poškodenia tovaru pri dodávke je klient povinný reklamovať písomne
prípadne osobne v spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky ihneď,
najneskôr však do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Ak je klient spotrebiteľom v
zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka, teda ak sa jedná o
klienta, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej
alebo inej podnikateľskej činnosti, má právo od zmluvy odstúpiť do 7 pracovných
dní odo dňa dodania tovaru, a to aj bez udania dôvodu. Právo odstúpiť od zmluvy
však klient nemá, ak jej predmetom je tovar:
a) objednaný osobitne podľa
priania/požiadavky klienta alebo pre jeho osobu alebo určený osobitne pre
jedného spotrebiteľa,
b) ktorý nie je súčasťou obvyklého sortimentu
spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky alebo, ktorý je v ponuke
označený ako nevratný,
c) ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo
zastaraniu alebo sa jedná o mimo katalógový tovar,
d) ktorý vzhľadom na jeho
vlastnosti nemožno vrátiť,
e) ktorý patrí do skupiny elektronické
autosúčiastky.
Na dodávaný tovar je klientovi poskytnutá záručná lehota
určená podľa dohody strán alebo určená jednostranne spoločnosťou Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky ; ak dĺžku záručnej lehoty v konkrétnom prípade
určuje všeobecne záväzný právny predpis, bude záručná lehota poskytnutá
minimálne v takomto rozsahu.
Pre prípadné vady tovaru je klient povinný
uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu po ich zistení, a to písomnou formou
na adrese sídla spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky ,
najneskôr však do uplynutia záručnej doby; klient je povinný pri reklamácii
tovaru použiť (vyplniť) reklamačný protokol, ktorý je prístupný v obchodných
priestoroch spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky a na
internetovej stránke (ďalej aj len „reklamačný protokol“). Spoločnosť Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky je povinná reklamáciu vybaviť do 30 dní odo dňa
jej prijatia.
Klient je povinný s dodaným tovarom nakladať v súlade s účelom
jeho použitia a podľa poskytnutého návodu na jeho použitie, pričom pri
realizácii montáže tovaru je povinný postupovať prísne v súlade s návodom a
požiadavkami na montáž. V prípade porušenia niektorej z uvedených povinností
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky nezodpovedá za takto
vzniknuté vady tovaru, a to ani v prípade, že sa ich výskyt prejaví v záručnej
dobe.
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky požaduje
pri všetkých druhoch tovarov, aby montáž tovaru a jeho následný
servis vykonával výlučne vyškolený personál odborného servisu a s doporučeným
servisným vybavením, pričom sa riadi postupmi stanovenými výrobcom automobilu. V
prípade, ak takáto požiadavka nebude zo strany klienta splnená,
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky nezodpovedá za vady
tovaru, a to ani v prípade, že sa ich výskyt prejaví v záručnej
dobe.
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky nenesie žiadnu
zodpovednosť za vlastnosti tovaru ani v prípade, ak klient vykoná na tovare
akýkoľvek neoprávnený zásah alebo jeho úpravu.
Za vadu tovaru sa nepovažuje
jeho bežné opotrebovanie alebo prirodzená strata pôvodných vlastností.
Spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky nezodpovedá za vady
spôsobené nevhodným používaním, neodbornou montážou a servisnými zásahmi,
zanedbaním údržby, živelnými vplyvmi, úmyselným poškodením tovaru.
K
reklamovanému tovaru je klient vždy povinný priložiť vyplnený reklamačný
protokol, čitateľný originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru – faktúru a v
prípade, ak ide o tovar podľa bodu 6 tohto článku VOP, tiež potvrdenie o montáži
konkrétneho tovaru v autorizovanom autoservise spolu s vyjadrením autoservisu k
reklamovanej vade tovaru. V prípade, ak uvedené dokumenty nebudú zo strany
klienta pri reklamácii predložené, klient nemá nárok na reklamáciu tovaru a
spoločnosť Rudof Glasnák G+K autosúčiastky nemá povinnosť reklamáciu
prijať.
VIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 28.06.2012.
Informácie a dokumentáciu
poskytnuté spoločnosťou Rudof Glasnák G+K autosúčiastky klient nie je
oprávnený rozmnožovať a/alebo akýmkoľvek spôsobom rozširovať alebo inak
sprístupniť tretej osobe, bez súhlasu spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky .
Ak niektoré ustanovenia týchto VOP nie sú celkom
alebo sčasti účinné alebo platné alebo neskôr stratia účinnosť alebo
platnosť, nie je tým dotknutá účinnosť a platnosť ostatných
ustanovení. Namiesto neúčinných / neplatných ustanovení a na
vyplnenie medzier sa použije úprava, ktorá, pokiaľ je to právne
možné, sa čo najviac približuje zmyslu a účelu týchto
VOP.
Odoslaním objednávky potvrdzuje klient spoločnosti Rudof Glasnák
G+K autosúčiastky , že akceptuje VOP v znení platnom k momentu odoslania
objednávky.
Klient odoslaním objednávky udeľuje spoločnosti Rudof
Glasnák G+K autosúčiastky v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane
osobných údajov súhlas na spracovávanie jeho osobných údajov uvedených v
objednávke v informačnom systéme spoločnosti Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky za účelom plnenia zmluvy uzatváranej podľa VOP a za účelom
ponúkania služieb a produktov spoločnosťou Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky , zasielaní informácií o jej činnosti, a to aj elektronickými
prostriedkami. Súhlas klient udeľuje na dobu do jeho odvolania. Klient má právo
udelený súhlas kedykoľvek odvolať zaslaním písomného oznámenia na e-mailovú
adresu spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky alebo na poštovú
adresu spoločnosti Rudof Glasnák G+K autosúčiastky .
V Žiline, 28.06.2012
Rudolf Glasnák,
majiteľ spoločnosti
Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky
Všeobecné obchodné podmienky
internetového obchodu (e-shop autodiely1001.sk
)
Prevádzkovateľ internetového portálu:
Rudolf Glasňák G+K AUTOSÚČIASTKY
Bánovská cesta 2
010 04 Žilina
IČO: 142265545
IČ DPH: SK1020530555
1) O registrácii
"Vyhlasujeme, že Vaše osobné údaje, ktoré získame slúžia len pre účely
identifikácie pri nákupe na stránke www.Autodiely1001.sk a nebudú poskytnuté tretím osobám ani
inak zneužité. Potvrdením registrácie zákazník súhlasí so zasielaním ponukových
e-mailov z internetového obchodu www.autodiely1001.sk. Službu zasielania noviniek e-mailom
môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@autodiely1001.sk",
alebo na uvedenej pevnej adrese. Objednávky je možné uskutočniť i bez
registrácie.
2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je
uzatvorená v momente, kedy predávajúci expeduje tovar. Od tohto momentu medzi
kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti. Vytvorením
objednávky a uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s
týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi
súhlasí. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred
uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto
situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o
ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej
ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej
zmluvy nedôjde. Všetky objednávky, ktoré sme prijali od zákazníka sú záväzné.
Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka
zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môžeme od objednávateľa
požadovať náhradu nákladov spojených s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky
ste automaticky informovaný e-mailom. V detaile každého výrobku a aj v potvrdení
objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru. Pri každej položke je
zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo
sklade dodávateľa, informujte sa u nás telefonicky alebo e-mailom o možnostiach
dodania.
Pre prevedenie Vašej objednávky Vám ponúkame tieto možnosti:
našu internetovú stránku www.autodiely1001.sk
e-mail: objednávky@autodiely1001.sk, info@autodiely1001.sk
telefonicky: 0901
766 766, (pracovné dni od 8:00 do 17:00)
3) Storno objednávky
Storno objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo stornovať svoju
objednávku do 24 hodín. Storno objednávky môžete poslať e-mailom prípadne
vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a
číslo objednávky. Storno objednávky posielajte na e-mail: objednavka@autodiely1001.sk
Storno objednávky zo strany predávajúceho:
Tovar sa už nevyrába alebo
nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V
prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za
účelom dohody o ďalšom postupe. Predávajúci má právo stornovať objednávku do 24
hodín. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude
mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet.
4) Doručenie
Objednávku je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, za predpokladu, že objednaný
tovar je na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je
možné vyzdvihovať v pracovnom čase od 8.00 do 17.00 hod. Tovar je doručovaný
prepravnou balíkovou firmou UPS. Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované
vo výške 5 EUR s DPH. V prípade platby na dobierku je poplatok 1 € s DPH. Cena
za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. U niektorých obzvlášť
neskladných, ťažkých alebo zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy
zvýšená.
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu,
že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní! Zásielka je zvyčajne doručená do 1-3
dní. O vybavení a expedovaní zásielky je zákazník informovaný e-mailom alebo SMS
správou. POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená
ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri
preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
5) Záruka
V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom
uvedeným na doklade. Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
6) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou
(ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci
bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej
zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak
nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci
alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore
s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
7) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v
internetovom obchode), má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od
prevzatia tovaru. V takom prípade zákazník kontaktuje predávajúceho a najlepšie
písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu
nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v
hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr
posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím
na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania
tovaru. Zákazník v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od
prevzatia plnenia, musí predávajúcemu vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy
získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo
spotrebovaný), musí zákazník poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo
už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže
predávajúci uplatniť na zákazníkovi právo na náhradu škody a započítať svoj
nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú
škodu preukázať. Predávajúci zákazníkovi v takom prípade vracia iba takto
zníženú kúpnu cenu. Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže
predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s
vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
8) Ceny
Predajné ceny na stránkach sú uvedené v Eurách vrátane DPH.
9) Dostupnosť tovaru
Vašu objednávku vybavujeme v rámci dostupnosti našich výrobkov na sklade. V
prípade, že jeden z objednaných výrobkov nie je k dispozícii na sklade, budeme
Vás informovať telefonicky alebo e-mailom zvyčajne do 24 hod. od prijatia
objednávky.
10) Doručenie a dodacie podmienky
Vaša objednávka bude doručená na adresu, ktorú ste uviedli pri Vašej
objednávke. Dodacia lehota vami objednaného tovaru je cca 1-3 dni. Pri
objednávke nad 79 € s DPH za dopravu neplatíte.
Pri objednávke do 79 € s DPH
sa doprava účtuje nasledovne:
pri platbe na účet zaplatíte za doručenie 5 € s
DPH
pri dobierke zaplatíte za doručenie 5 € s DPH +
dobierka 1 € s DPH
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať
problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú. Pri prevzatí zásielky si musíte
overiť, že výrobky zodpovedajú Vašej objednávke, a že sú nepoškodené. V prípade,
ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, nezodpovedá tovaru, ktorý
prevzal, kupujúci má právo vrátiť tovar predávajúcemu max. do 14 dní od
prevzatia tovaru. Kupujúci neuhrádza manipulačný poplatok za vrátenie tovaru
predávajúcemu. Náklady na vrátenie tovaru znáša predávajúci. Náklady na vrátenie
tovaru za účelom jeho výmeny znáša kupujúci, avšak len v tom prípade, ak tovar
plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol poškodený. Predávajúci dodá
vymenený tovar kupujúcemu do 14 dní odo dňa prevzatia s požadovanými dokladmi a
s tovarom, ktorý sa má vymeniť.
Postup pri vrátení tovaru:
Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa
popisu nižšie vami zvoleným prepravcom. Keď nám vraciate tovar, oznámte nám
prosím túto skutočnosť e-mailom. V e-maily uveďte svoje meno a priezvisko,
adresu, názov produktu, dôvod vrátenia tovaru a číslo účtu, na ktorý vám vrátime
peniaze ak bude tovar nepoškodený. E-mail pošlite na: vratenietovaru@autodiely1001.sk Zásielka musí byť
kompletná a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Vždy prosím použite
baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu,
popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na
dobierku. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet a to zvyčajne do 7 pracovných
dní od prevzatia zásielky.
11) Spôsob platby
Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy.
platba vopred -
pri výbere tejto možnosti dostanete potvrdenie Vašej objednávky, so všetkými
údajmi k platbe. Tovar budeme expedovať po pripísaní platby na bankový
účet.
dobierka - objednaný tovar Vám zašleme kuriérom a pri prevzatí tento
tovar uhradíte v hotovosti.
osobný odber - zaplatíte v hotovosti pri osobnom
odbere v našej kamennej predajni na adrese: Rudolf Glasňák G+K
AUTOSÚČIASTKY Bánovská cesta 2, 010 04 Žilina.
V prípade vrátenia
peňazí je užívateľovi vrátená čiastka späť na jeho bankový účet.
12) Reklamácie
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný,
postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od
zmluvy je popísané v bode 7. obchodných podmienok.
13) Reklamačný poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané
na posúdenie ihneď po zistení chyby, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a
popisom chyby, prípadne označeným miestom chyby.
Postup pri reklamácii
V
prípade reklamácie postupujte podľa popisu nižšie:
Zašlite výrobok na adresu – Rudolf Glasňák G+K AUTOSÚČIASTKY, Bánovská
cesta 2, 010 04 Žilina. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a
všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru
priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby
nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu
pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar
prevzatý. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho
ďalšiemu poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude
vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré kupujúci
s tovarom prevzal. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z
prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania
produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou
manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je
z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. O reklamácii
nás prosím informujte e-mailom. V texte e-mailu vlastnými slovami popíšte chybu
alebo dôvod reklamácie. Tento email pošlite na e-mailovú adresu: reklamacia@autodiely1001.sk .U zamietnutých reklamácií môžu
byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení
reklamácie budete informovaný e-mailom, prípadne SMS správou. Pri uznaní
reklamácie, bude preprava hradená predávajúcim.
Záruka neplatí na:
nahradenie spotrebného materiálu (batérie, žiarovky,
...),
elektronické diely,
nesprávne
používanie výrobkov, preto Vám odporúčame pozorne si prečítať návod na
použitie,
poruchy spojené s
príslušenstvom,
chyby zavinené zásahom
mechanika,
chyby spojené s akoukoľvek vonkajšou príčinou
(napríklad nárazom, ...)
V Žiline, 24.05.2017
Rudolf Glasnák,
majiteľ spoločnosti
Rudof Glasnák G+K
autosúčiastky